Tuesday, February 19, 2013

JUVANA THE MOVIE


korang mesti penah tengok poster ni kan???
kalau korang tak penah tengok .....
sah korang ni penipu ..
sebab kan aku dah tampal kat atas tu...

ok aku nak cerita sikit pasal movie ni

perjalanan hidup budak-budak sekolah juvana....

kisah ni terbahagi kepada 3 plot

1. daim
2. kawan2 dia dkt sekolah juvana
3. masa diorang bertemu balik

diorg ni dh dipindah ke sekolah baru...kt sekolah baru tu si lan todak ni taiko besar poyo seh..

dia ni pijak a budak2 ni...bdak ni pun pijak dia balik

botak insaf lepas blasah jamal ...

botak jadi baik...

cerita ni mcm ade sambungan je...

tah kebetol tah...

ayat2 yang digunakan dalam filim ni agak menarik ....
pelakon2 dia pun agak mantap
dari sudut lakonan diaorg kira diorang menjiwai watak la...

dkt sini aku tak berani nak share free cerita ni sbb takut aku akan diapa-apakan korang kan pandai cari a sendiri....

jalan cerita sungguh menginsafkan.....

korang yang selalu kat atas tak semestinya takkan jatuh...

botak
lan todak
ayam

........aku minat gila watak daim....terasa aku masuk dalam watak tu plak mase tengok cita ni........
sbb aku mane pandai addmath.......

aku bagi cerita ni 4 bintang dari 5 bintang ...

kau kene jadi pemaaf bukan jadi pebenci....

aku tengok cerita ni sbb time tu tak ade orang nak layan aku kat media sosial so aku layan a cerita ni

dah-dah cukup tu, aku nak berhenti malalut...

ok bye asalamualikum

support lah movie tempatan....

No comments:

Post a Comment