Friday, February 10, 2012

maulidul rasul




asalamualikum semua ok .. hari ni aku buakan nak cerita pasal maulidulrasul secara jelas apa yang berlaku bukan

tapi aku nak cerita pengisian aku pada sambutan maulidul rasul kali ni ok..

kita mulakan di surau tempat aku...surau kami telah menjemput yayasan al-jenderami utuk memeriahkan lagi surau kami dgn zikir2 dan marhaban selain ceramah.

ok kat sekolah pulak ada pertandingan membuat bena...
kumpulan yang masuk dalam pertandingan ini mejoritinya bdk form 5..
kumpulan aku al-rashidin kalau x silap eje a
yang terdiri dari 5 org yg tak tahu cammane nak buat bena..
aizat(aku a)
hadi
nabil
hazwan
syed ( tiada dalam gambar, yang pakai baju sekolah dan bertali leher tu menyemak.)

lepas ni ade berarak pulak minggu dpn ...kkk saje je tulis..

No comments:

Post a Comment