Friday, January 18, 2013

APA AKU BUAT LEPAS SPM

asalamualaikum...kabare???waras???kalau tak waras call 999 ckp kat dia alamat tempat kau berdiri sekarg

 dan kata aku gila...( not make any sense )

itu bukan aku nk kabarkan..

lepas aku habis spm aku menganggur selama 2 minggu lebih time tu aku plan macam nak buat
anak bos comelkan dia..
nama dia yeong nee..

tapi akhirnya satu je jadi iaitu panjat gunung nuang ...lepas tu start 13 dec 2013 aku mula bekerja 

disebuah syarikat pelancongan iaitu ysl travel & tour sdn bhd sebagai ofice boy..( ok latu kan )

hari 2 keje tapi seronok dapat berlajar banyak benda baru walaupun aku bengap tetapi aku masih a

first time keje secara serius, biasa setahun keje sebulan je 
itupun keje kat surau..

 berusahakan untuk belajar benda baru kalau tak bagai katak bawah tempurung je a ...

aku amik lesen...ok la setakat ni dpt L ...tapi moto sendiri takda takdak gune gak ..ape lagi perembat 
moto ayah je a ... 

kita hidup ni wajib menyesuaikan diri kita dengan persekitaran kita, tempat kita kerja, dgn org yg kita selalu berjumpa dan sebagainya
tapi ingat dalam menyesuaikan diri tu jgn lupe jati diri dan peganggan agama... 



nnt kalau rajin aku tokok tambah a ..


No comments:

Post a Comment