Friday, August 5, 2011

perihatin la sangat...


pada 30/7/11 aritu sekolah aku ade a buat gerkorama (gerkorama ni macam hari kantin a) kat sane kan ade banyak jualan dan pameran ....tapi ade satu masaalah yang besar iaitu hari hujan... tak sangka ... aku ni dtg sebagai crew a kate perihatin cikgu2 dh banyak bertungkuslumus nak menjaya kan program ni (hujan) pelancaranya dah gempak semua dh canti tapi diulangi (hujan) ape nk buatkan ok la buat kat dewan .. persembahan best jugak dari persatuan bahasa cina..... ape lagi main gendang a... tongtang tungtang elekxender ... mengarut .....tapi betul a diorang main gendang best gila dan penuh bertenaga batin dan jasmani a.... lepas tu a ade pulok tarian dari bdk2 yayasan selangor (rasenya a) pun best jugak ..tari ape bboy ke ??? zapin a sengal ... sebelum semua tu berlaku ade a perasmian dari wakil ppd klang dan pibg sekolah .....( maaf kata bowing sikit a) .. dan ade bdk2 kwad sikit ye la ade yg baru dapt ape tu namanya pegawi waren 1 ke 2 tah a ape aku kisah aku pengakap dia krs ...pastu mula a aktiviti seperti rumah hantu a main tembak2 leser a tangakap gambar dgn ular a naik kuda ....dan macam2 agi a kan ....tapi satu je yg x kene asal a khemah jualan atas padang kalau atas jalan kan bagus x perlu a nak berkubang 2 tapi ok a .... ni nk cite a ni kan dia org ade buat hari bakat.... yang menampilkan pelajar acs yang nak menunjukkan bakat dorang ada yang menyayi ( terutama ade sorg bdk form 1 ke form 2 sumbang), ade yang main kugiran (ade yang ok ade yang hampeh) ade yang menari (menari aku x leh komen sbb aku x reti menari {kayu}) pemenang2 pun dah tahu aku malas a nak show sape yang mang atau yang kalah sbb nnt kate aku wartawan hiburan lak .. habis nnt ke gam ...
ok a aku nak ucapkan terima kasih pihak sekolah terutama cikgu emilian dan crew semua terima kasih daun keladi kalau ade pelu
ang lagi baju free .. ok a

No comments:

Post a Comment